پرسپولیس زلزله

روزنامه ورزشی مارکا که نزدیک به باشگاه رئال‌مادرید است، وین رونی، مهاجم منچستریونایتد را "اوباش" خطاب و با این تیتر به مهاجم شیاطین سرخ حمله کرد. این روزنامه اسپانیایی که به سمت سفیدپوشان رئال گرایش دارد مهاجم سرخپوشان منچستر را "شیطان ککی" نامید.

مارکا با نوشتن این مطلب حضور پررنگ و احتمالا پرحاشیه رونی در دیدار فردا (چهارشنبه) منچستریونایتد مقابل رئال‌مادرید در سانتیاگوبرنابئو را مطرح کرده است. انتظار می‌رود وین رونی 27 ساله در دیدار فردا شب یکی از مهره‌های تاثیرگذار و کلیدی فرگوسن باشد. مارکا معتقد است که مهاجم خشن منچستریونایتد اوباشی سوای هواداران منچستریونایتد است که به مادرید لشکرکشی خواهند کرد.

روی جلد صفحه نخست این روزنازمه تتیر "پسر بد و 5000 دوستش" به چشم می‌خورد. در صفحات داخلی هوگو کرزو نوشته است: "وین رونی فوتبالیستی است که تمامی صفت‌های اراذل و اوباشی در وی یکجا جمع شده است. اگر به او نگاه کنید فکر نمی‌کنید که وی نیز جز پنج هزار هوادار بریتانیایی باشد که نوشیدنی الکلی نوشیده‌اند و برای ورود از ورودی D بالا‌ و‌ پایین می‌پرند.

حالا او به برنابئو می‌آید تا ساق پای بازیکنان را هدف قرار دهد. احتمالا در این بازی پپه، ریکاردو کاروالیو، ایکر کاسیاس و کریستیانو رونالدو بازیکنانی خواهند بود که پسر بد انگلیسی با آنان درگیر خواهد شد".

رونی سابقه درگیری با سنگربان رئال مادرید را دارد و در دیدار دوستانه تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا در سال 2004 میلادی کاسیاس را در صحنه‌ای به صورت خشن هل داد. وی در آن دیدار دو کارته و از بازی اخراج شد.

مهاجم تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد نیز سال گذشته پس از لگدی که پپه به دست لیونل مسی، مهاجم بارسلونا زد در صفحه توئیتر شخصی خود مدافع رئال مادرید را "احمق" خوانده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: